Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:42:09+01:00
Podobienstwa:
-obie stracily Matki,
-obie byly bardzo ladne,
-obie bardzo kochaly Zbyszka,
-obie ciezko zostaly doswiadczone przez los.

Roznice DANUSIA:
Danusia miala cudny glos,
Byla drobnej budowy,
Nie potrafila radzic sobie ze swoimi problemami,
zachowywala sie czesto jak dziecko, kiedy byla zadowolona klaskala w rece, a kiedy bylo gorzej potrafila zaplakac,
sluchala zawsze rad doroslych,
Danusia pochodzila ze Spychowa,
czesto zamyslona,
delikatna.

Roznice JAGIENKA:
byla przeciwienstwem Danusi,
uprawiala typowo meskie sporty np. polowala,
byla zaradna zyciowo,
zajmowala sie domem,
Jagienka pochodzila ze Zgorzelic,
smiala,
odwazna.
78 4 78
2010-01-20T15:44:59+01:00
Danusia
-drobna, delikatna o jasnych włosachi błekitnych oczach
-krucha i wrażliwa
-trochę dziecinna
-brak pewności siebie
-ubierawa się w powłóczyste szaty damy dworu
-płaczliwa
-potrafił pięknie spiewać i grać na lutni
-żyła w świecie swoich marzeń

Jagienka
-dobrze zbudowana
-ciemno włosa
-energiczna
-przeważnie nosiła męski ubiór
-odważna
-dzielna
-cierpliwa
-uczestniczyła w polowaniach
-nie bała sie niebespieczeństwo
57 2 57