Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:31:31+01:00
Panie Jezu, proszę przez twoje pośrednictwo o pomoc w zachowaniu czystości serca.
kochana Maryjo, proszę byś wstawiła sie za moją prośbą u Boga



mam nadzieje ze dobrze ;p ewentualnie jakoś to połącz lub zmień :D
2010-01-20T15:32:21+01:00
Panie Boże proszę Cię abyś pomógł mi w zachowaniu czystości serca do końca moich dni. Teraz i w godzinie śmierci naszej Amen.