Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:31:01+01:00
Duchu święty
Prosze cie abyś dobrze rozeznał moje postepowanie, nikt nie jest idealny-każdy popełnia jakieś błedy
Był dobry,łagodny opiekuńczy dla mnie i wszystkich ludzi.
Amen.


Nie wiem czy pomogłam ale sie starałam <3 333 Pozdro ;*
2010-01-20T18:55:17+01:00
Duchu Święty proszę Cię powiedz mi co robię nie tak, powiedz abym mógł się poprawić. Pomóż zrozumieć nauczanie Pana Jezusa.
Chcę odróżniać dobro od zła proszę pomóż mi.
Amen