Odpowiedzi

2010-01-20T15:35:58+01:00
Bilet dorosłych = 11
bilet dzieci = 5,5

1200 * 11 = 13200
12300 - 9350 = 2950
2950 : 5,5 = 537.

Ale to chyba nie jest dobrze. Nie jestem pewna.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:54:54+01:00
Cena biletu dorosli-11zł
cena biletu dzieci-½ 1zł=5,zł
x-l. dorosłych
y-l.dzieci

1200=x+y
9350=11x+5,5y

1200=x+y
-5,5y=11x-9350\(-5,5)

1200=x+y
y=-2x-1700

1200=x+(-2x-1700)
y=-2x-1700

1200=x-2x+1700
y=-2x-1700

1200=-x=1700
y=-2y-1700

x=500
y=-2x-1700

x=500
1200=x+y

x=500
1200=500+y
x=500
y=700
spr. 500*11zł=5500zł
700*5,5zł=3850zł
5500zł+3850zł=9350zł

odp:w niedziele ZOO odwiedziło 700 dzieci


1 5 1