Przetłumacz na j.niemiecki: Barlin odnajduje się na nowo. Żadna metropolia na świecie nie zmieniła się w latach 90.XX w. tak radykalnie jak stolica Niemiec. To co przed upadkiem muru berliskiego było szare, jest teraz kolorowe, to co było eleganckie całkowicie wyszło z mody. Berlin brzmi tak jak kiedyś, kiedy to świętowano w latach 20. XX w. i w hotelu Adlon wołano przez nos: "Panie kelner, szampana!".

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:41:37+01:00
Barlin wieder gefunden werden. Keiner der Metropole der Welt hat sich in Jahrhunderten 90.XX so radikal wie die Hauptstadt der Bundesrepublik Deutschland verändert. Was berliskiego vor dem Fall der Mauer war grau, die Farbe ist nun, was war absolut kam von der eleganten Mode. Berlin klingt wie es früher, wenn es gefeiert wurde in 20 Jahren Zwanzigsten Jahrhunderts, das Hotel Adlon und rief durch die Nase: "Herr Kellner, Champagner!".
2010-01-20T15:42:23+01:00
Barlin wieder gefunden werden. Keiner der Metropole der Welt hat sich in Jahrhunderten 90.XX so radikal wie die Hauptstadt der Bundesrepublik Deutschland verändert. Was berliskiego vor dem Fall der Mauer war grau, die Farbe ist nun, was war absolut kam von der eleganten Mode. Berlin klingt wie es früher, wenn es gefeiert wurde in 20 Jahren Zwanzigsten Jahrhunderts, das Hotel Adlon und rief durch die Nase: "Herr Kellner, Champagner!".