Odpowiedzi

2010-01-20T15:42:45+01:00
H) 1%*220/100%= 2,2
i) 12%*50000zł/100%= 6000zł
j) 125%*3000kg/100%= 3750kg
k) 2%*170l/100%= 3,4l
l) 2,1%*40t/100%= 0,84t = 840kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:44:37+01:00
H) o,1 % liczby 220 = 1/1000 * 220 = 0,22
i) 12 % kwoty 50 000 zł = 12/100 * 50 000 = 6000
j) 125 % masy 3000 kg = 0,125 * 3000 = 375
k) o,2 % objętości 170 l = 0,002 * 170 = 0,34
l) 2,1 %masy 40 t. = 2,001 * 40 = 80,04
2010-01-20T16:12:04+01:00
H) 100% - 220
0,1% - x

0,1%*220
------------- =0,22
100%

i)100%-50 000
12%- x

12%*50 000
---------------- =6 000 zł
100%

j)100%- 3000kg
125%- x kg

125%*3000kg
----------------- =3750 kg
100%

k)100%- 170l
0,2%- x l

0,2%* 170 l
---------------- =0,34 l
100%

l) 100%- 40 t
2,1%- x t

2,1*40
------------ =0,84 t
100%

----- takie kreski to kreska y\ułamkowa

to jest na pewno dobrze