Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:48:50+01:00
- 9,6 ; -31/2 ; - 2/3 ; 48/5 ; 3,5 ; - 6/3 ; 1,5 ; -27/9 ; 4/2 ; 6,7 ; 0/5 ;

naturalne: 4/2
całkowite: -27/9 ; -6/3
ujemne: -9,6 ; -31/2 ; 2/3 ; -6/3 ; -27/9
wymierne: -9,6 ; -31/2 , 48/5 ; 3,5 ; -6/3 ; 1,5 ; -27/9 ; 4/2; 6,7
parami przeciwne: nie ma takich
2010-01-20T15:51:06+01:00
Z tych liczb :
- 9,6 ; -31/2 ; - 2/3 ; 48/5 ; 3,5 ; - 6/3 ; 1,5 ; -27/9 ; 4/2 ; 6,7 ; 0/5 ; -1

wybierz :
naturalne 4/2
całkowite -6/3, -27/9 , 4/2 , -1
ujemne -9,6 , -31/2 , -2/3 , -6/3 , -27/9 , -1
wymierne -9,6 ; -31/2 , 48/5 ; 3,5 ; -6/3 ; 1,5 ; -27/9 ; 4/2; 6,7
parami przeciwne - 6/3 i 4/2, - 9,6 i 48/5 ,
xdd.