Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:50:35+01:00
(3+2x)*(3+2x)=9+6x+6x+4x do kwadratu=4x do kwadratu+12x+9
2010-01-20T15:51:34+01:00
(3 + 2x)²
(9 + 2 2x 3 + 4x²)
9 + 12x + 4x²
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T15:53:54+01:00
Tutaj zastosujemy wzór skróconego mnożenia:
wygląda on tak a(kwadrat) + 2ab + b(kwadrat)

(3 + 2x) = 3(kwadrat) + 2 * 3 * 2x + 2x(kwadrat)
(3 + 2x) = 9 + 12x + 4x
(3 + 2x) = 9 + 16x
1 5 1