Odpowiedzi

2010-01-20T16:09:14+01:00
Świadectwa masz na myśli początki chrześcijaństwa, a więc tak
: Ewangelia przetrwała do dziś między innymi dzięki starożytnym teologom (ojcom kościoła) którzy spisywali Pismo Święte dalszym pokoleniom
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:32:03+01:00
Świadectwo kultury chrześcijańskiej moim zdaniem to chodzenie do kościoła,szacunek do starszych osób,pomoc bliźnim,modlitwa ,budowanie nowych zabytków religijnych np kościoły,bazyliki, rzeźby, klasztory itp.