Zad 1. Wpisz podane ciężary w odpowiednich miejscach.
4kg 0,25kg 3t 0,2t 1,5dag 0,03g
ps.(na rysunkach są narysowane zwierzęta...tygrys, słoń, kaczka, motyl, mysz, ptak. Trzeba podpisać ile warzą ;[
Zad 2.
a) 30zł 5gr = ....zł
b) 7km 300m =....km
c) ....m.....cm= 6,7m
d) 8kg 20g =.....kg
e)....t....kg=6,7
f)6kg 5dag=.....kg
g) ....kg.... g= 2,05kg
h)6dag 8 g = ......dag
i) ....m.....dm = 7,6m
j)6km 80m= ....km

3
geniusze to jest wiewiórka a nie mysz

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:51:57+01:00
Słoń 3 tony
Tygrys 0,2 tony
Motyl 0,03 g
Kaczka 4 kg
mysz 1.5 dag
ptak 0,25 kg

2
a) 30zł 5gr =30,05zł
b) 7km 300m =7300km
c)6m70cm= 6,7m
d) 8kg 20g =8,02kg
e)6t700kg=6,7
f)6kg 5dag=6,05kg
g) 2kg50 g= 2,05kg
h)6dag 8 g = 6,8dag
i) 7m6dm = 7,6m
j)6km 80m= 6,08km
56 4 56
on jest maluśki
nie czepiajcie sie go
to noe mysz nieuku tylko wiewiórka do której klasy chodzisz?
Dzięki
Dzięki :)
2010-01-20T15:57:34+01:00
Zad 1
3t -słoń
0.2t -tygrys

4kg kaczka
0,25 - ptak
1,5 dag mysz
0,03 motyl

zad2
a)30,5zł
b)7,300km
c) 6m 70cm
d)8,2
e)6t 700kg
f)6.5
g)2kg 05g
h)6,8
i)7m i 6dm
j)6,8
18 3 18
2010-01-20T15:59:54+01:00
Zadanie 1.
tygrys-0,2t
słoń-3t
kaczka-4kg
motyl-0,03g
mysz-1,5dag
ptak-0,25kg

zadanie 2.
a) 30zł 5gr = .30,05..zł
b) 7km 300m =.7,3...km
c) ....6m..70...cm= 6,7m
d) 8kg 20g =..8,2...kg
e).6...t.70...kg=6,7
f)6kg 5dag=.6,5....kg
g) ...2.kg.0,05... g= 2,05kg
h)6dag 8 g = .6,8....dag
i) ...7.m...60 dm = 7,6m
j)6km 80m= .6,8...km
15 3 15