Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:50:16+01:00
1.Pojawienie się Maćka i Zbyszka w gospodzie.
2.Przybycie księżny Anny Mazowieckiej z orszakiem
3.Ślubowanie Zbyszka wierności Danusi.
4.Próba zaatakowania posła Krzyżackiego.
5.Uwięzienie młodego rycerza.
6.Ocalenie Zbyszka przez Danusię.
7.Spotkanie Zbyszka z Jurandem.
8.Choroba maćka.
9.Powrót do Bogdańca
10.Wyjazd Zbyszka na Mazowsze do Danusi
11.Pasowanie młodego rycerza i potajemny ślub z Danusią
12.Wyjazd Danusi do prawdopodobnie chorego ojca.
13.Odkrycie podstępu Krzyżaków
14.Upokorzenie Juranda w szczytnie
15.Gniew starszego rycerza i walka z Krzyżakami
16Poszukiwanie Danusi przez Zbyszka
17.Walka na Żmudzi
18.Śmierć wycieńczonej Danusi w drodze do Spychowa.
4 2 4
2010-01-20T15:52:06+01:00
Tutaj odpowiadałam na takie samo pytanie :

http://zadane.pl/zadanie/296010

i do tego masz jeszcze z fragmentami ; ) !

Pozdrawiam.
3 5 3