Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T15:49:03+01:00
... opowiada o tajemniczym ogrodzie :)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:49:15+01:00
Nosi taki tytuł dlaczego, chce wzbudzic ciekawosc wsrod czytelnikow. Jest to powiesc wlasnie o tajemniczym nieznamym ale pozniej odkrytym ogrodzie
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T15:50:28+01:00
Dziewczynka ktura jest głuwną bochaterkom po śmierci rodzicuw mieszka u wuja gdzie podczas spoceru znajduje opuszcony ogrud. nazywa go tajemniczym poniewarz na początku tylko ona i ptaszek go odwiedzają