Odpowiedzi

2010-01-21T10:30:09+01:00
1. Wartość pisma świętego polega na tym że jest to słowo Jezusa spisane przez jego proroków i zawiera przekaz i prawdy dla ludzkości.

2. Być piątą ewangelią to znaczy dawać swoją postawą świadectwo Jezusa i wiary, głosić jego słowo, postępować według zasad wyznaczonych przez Pana Jezusa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T14:49:53+01:00
1. Na czym polega wartość Pisma Świętego?

Wartość Pisma Świętego jest bardzo ważna i znacząca. Jest to Słowo Boga skierowane do ludzi pod natchnieniem Ducha Swiętego. Jest to opis życia i działalności Jezusa Chrystusa.
2. Co to znaczy, że mam być ,,piątą Ewangelią''?
Ja swoim życiem mam dawać świadectwo o Bogu, świadectwo o Jezusie Chrystusie. Mam głosić Dobrą Nowinę o życiu Jezusa. Mam dawać świadectwo swoją postawą.