Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:55:47+01:00
Panie Boże!Prosimy Ciebie o światło ducha świetego na tą lekcje abyśmy mogli otworzyc się na Twoje słowo. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.
5 5 5
2010-01-20T15:56:20+01:00
Duchu święty ktory oswiecasz serca i umysly nasze dodaj nam ochoty i zdolnosci aby ta nauka byla dla nas pozytkiem doczesnym i wiecznym przez Chrystusa Pana Naszego Amen
9 2 9
2010-01-20T15:57:20+01:00
Panie Boze dziekuje Ci za ten dzień dzisiejszy a przedwe wszystkim za to ze moglismy wszyscy tutaj sie spotkać i rozpocząc kolejna lekcje i za to ze jestes z nami i nam pomagasz
7 3 7