Pytania z R O M E A i J U L I :
1.Przyjaciele Romea ?
2.Ile lat miala Julia ?
3.Gdzie zostal wygnany Romeo i za co ?
4.Po co Julia poszla do ojca Laurentego ? -szczegolowo.
5.Kto byl 'niania' Juli ?
6.Gdzie Julia i Romeo wyznali sobie milosc i w jakich okolicznosciach, gdzie ?
7.Jak Romeo dostal sie na balkon ?
8.Jak rodzice chcieli upamietnic smierc swoich dzieci ?
9.Kogo rodzice wybrali Juli by go poslubila ?
10.Do kogo poszedl Romeo po wyznaniu milosci Juli ? O co prosil ? Jaka byla odpowiedz.

Tylko nie wysylac streszczen! , i nie pisac ' tu masz troche o tym ' itp. i podajesz link .! :O

2

Odpowiedzi

2010-01-20T16:02:06+01:00
1. Merkucjo i Benwolio
2. 14
3.Mantui za zabicie Tybalta
4.poszła do ojca Laurentego szukać pomocy. Udało im się wpaść na pomysł. Julia miała wypić truciznę, która na kilka godzin by uśpiła Julie . Wtedy Laurenty miał zabrać ją do kaplicy, dziewczyna by się obudziła i Romeo by ją zabrał z Werony.
5.Marta
6.na balkonie, po balu
7.najpierw przeskoczył wysoki mur, a pozniej sie wspial
8.pogodzili się
9.Parysa
10.poszedł do Ojca Laurentego, poprosił o ślub z Julią, Ojciec Laurenty się zgodził
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:16:54+01:00
1. Merkucjo i Benwolio
2. Julia miała 14 lat.
3. Romeo został wygnany do Mantui za zabicie Tybalta.
4. Julia udała się do ojca Laurentego, aby ten udzielił jej rady, co zrobić, by uniknąć ślubu z Parysem. Julia była wierna swojemu ukochanemu i nie chciała wyjść za mąż za innego mężczyznę. Była gotowa umrzeć, aby do tego nie doszło, ale ojciec Laurenty dał jej flakonik z miksturą, dzięki której zapadnie w letarg.
5. Nianią Julii była Marta.
6. Romeo i Julia wyznali sobie miłość w ogrodzie Kapuletów, tuż po balu, gdy Julia stała na balkonie (scena balkonowa).
7. Romeo wspiął się na mur i zeskoczył z niego, a następnie zwinnie wdrapał się na balkon.
8. Chcieli ulać im posągi ze szczerego złota i ustawić je w Weronie, aby "złączyć ich po zgonie".
9. Rodzice pragnęli, aby Julia poślubiła Parysa.
10. Po wyznaniu miłości Julii, Romeo udał się do ojca Laurentego prosić go o udzielenie jemu i Julii ślubu. Ojciec Laurenty zgodził się, w ślubie widział szanse pogodzenia zwaśnionych rodów.
3 5 3