Odpowiedzi

2010-01-20T15:55:45+01:00
Przykazania Boże bronią wolności czlowieka, gdyz sa jakby granica naszej wolnosci. jesli za te granice wyjdziemy tzn. ze nie zyjemy wedlug przykan. Sa drogowskazem naszego zycia, wyznacza nam droge ktora mamy obierac aby godnie zyc, wolno od zlych rzeczy.
1 5 1
2010-01-20T15:59:01+01:00
Przykazanie Boże bronią wolności człowieka iż np. przykazanie 5 nie zabijaj broni życia człowieka to przykazanie jest bardzo ważne . Przykazania te sa niewiarygodnie wazne w zyciu kazdego człowieka wszyscy powinnismy postepowac zgodnie z nimi ucza nas one ze kazdy człowiek ma prawo do zycia , wolnosci.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:00:32+01:00
Jeśli będziemy postępować i żyć według Przykazań nikomu nie będzie dziać się krzywda. Będziemy żyli w spokoju i harmonii.
Nikt nie będzie siedział w więzieniu nikt nie będzie popełniał zbrodni.Przykazania są jak drogowskazy jeśli by ich nie było każdy robił by co innego i wyszło by z tego tylko nieszczęście.


Krótko trochę ale i tak mam nadzieję, że pomogłam.
1 5 1