Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T15:57:36+01:00
Komizm ten polega na tym, iż ktoś ma mało rozumu, jest naiwny, niemądry.

Jego rozumowanie cenione jest na 3 grosze, czyli strasznie tanio.

Człowiek, który posiada mózgu we łbie za 3 grosze nie jest zbyt inteligentny i wykształcony.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:58:38+01:00
Ten komizm mowi / przedstawia nam cos takiego ,ze czlowiek nie wykorzystuje swojego mozgu. warty jest 3 grosze to jest w przenosni napisane. jest nic nie warty jest pusty :)
6 2 6