Odpowiedzi

2009-09-30T14:59:44+02:00
1 ja jestem kowalem moje ślicznego lasu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T15:21:32+02:00
1Każdy czlowiek posiada rozum oraz wolna wole, tak aby czynil to co chce; uwaza za dobre; sluszne
2 kazdy ma prawo do szczescia; decyduje o swoich czynach; spelnia marzenia; realizuje plany; nikt nie moze wplynac na jego ecyzje (o ile jest pelnoletni)
3ma wlasne zdanie
wie co jest dla iego obre; co moralne

ogolnie chodzi chyba o to...rozbuduj sobie
powodzenia
1 5 1