Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:00:41+01:00
P=24
a=6
P=1/2ah
24=1/2h6
24=3h
h=8

h^+a^=c^
8^+6^=c^
64+36=c^
c^=100
c=10
10+ 8+6=Ob
Ob=24
1 1 1
2010-01-20T16:03:39+01:00
A=6 h=?
P=24 c=?

24=1/2a*h
24=1/2*6*h
24=3*h / :3
24/3=h
h=8

c*c=a*a+h*h
c*c=6*6+8*8
c*c=36+64
c*c=100
c=10

ob=a+h+c
ob=6+8+10
ob=24
2010-01-20T16:10:59+01:00
A=6
p=1/2 ah / x2
2p= ah /:a
2p/a=h
h= 2x24/6
h=48/6
h=8

a² + h² = c²
6² + 8² = c²
36 + 64 = c²
100 = c² /√
c= 10

obw= 6+8+10=24

1 5 1