Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:11:36+01:00
Przed-przyimek
laty-rzeczownik
mój-zaimek
odkrył-czasownik
przy-przyimek
bliskiej-przymiotnik
rzeczce-rzeczownik
wykopane-przymiotnik
przez-przysłówek
2010-01-20T17:02:32+01:00
Przed-przyimek.

laty-rzeczownik.

mój-zaimek.

odkrył-czasownik.

przy-przyimek.

bliskiej-przymiotnik.

rzeczce-rzeczownik.

wykopane-przymiotnik.

przez-przysłówek .