Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T16:02:20+01:00
-Dzień dobry
-Oooo dzień dobry, znowu się rozchorowaliśmy?
-Tak...
-No to co tam pani dolega ?xD
-Boli mnie gardło i... mam straszny katar !
-No i wszystko jasne !! To grypa ;p
-Ach... a jakąś receptę dostanę?
-Oczywiście !! Prosze to brać dwa razy dziennie i leżeć w łóżku!!!
- Och! Dziękuję!!
-Prosze, prosze ;p dowidzenia ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:10:44+01:00
Pacjent: Dzień dobry!
Lekarz: Dzień dobry! O co chodzi?
Pacjent: Od pewnego czasu boli mnie gardło, mam katar i wszystko mnie boli.
Lekarz: Rozumiem. Jest Pani przeziębiona. Przepisze pani kilka lekarstw. Niech pani sobie wykupi w aptece:
-Aspirin C,
-Rutinoscorbin i krople do nosa OTRIVIN.
Pacjent: Dziękuje bardzo. Do widzenia!
Lekarz: Do widzenia!