Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T15:05:10+02:00
100%-24 h
33,33%-x h

x=24h*33,33%/100%=7,99~8h

boisko jest zajete mniej wiecej 8 godzin na dobę
1 5 1
2009-09-30T15:07:07+02:00
1 doba=24h
zajęte=33 i 1/3%

33 1/3% z 24h

0,33(3)*24h=7,992h≈8h

Boisko jest zajęte przez około 8 godzin na dobę.
2 5 2
2009-09-30T15:07:28+02:00
Z proporcji:
33i1/3=100/3
100/3 - x
100% - 24h
x= 100/3% × 24 /100%=8h
1 5 1