Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:05:17+01:00
Człowiek nie jest padlinożercą , dlatego że nie je surowego miesa jakiegos zwierzecia tylko przyprawia gotuje je , tylko w jakiś odmienncyh nam kuturach ludzie jedza surrowe mieso.
8 4 8
2010-01-20T16:08:42+01:00
Na ogół zjadamy mięso zabite przez innych ludzi więc morzna by powiedzieć że jesteśmy drapieżnikami
ale gdyby dokładniej to zbadać jemy je przeważnie ugotowane, pieczone
padlinmnorzercą morze być ktoś taki kto zjada zdechłe zwierze np kota:P
3 5 3