Odpowiedzi

2010-01-20T16:16:04+01:00
1/4l=0,25l=0,25dm³
16dag=0,16kg
d=10cm=1dm
r=1dm:2=0,5dm
20cm=2dm
π≈3,14
V=0,5²π*2=0,25*3*2=1,57dm³
0,25dm³ to mieści się 0,16kg
x to 1kg
x=0,25*1:0,16=1,5625
1kg maki zmieści się w tym słoju
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:22:58+01:00
D=10cm=1 dm
r=5cm= 0,5dm
h = 20cm=2dm
Pp= ∏r²
Pp=∏(0,5)²
Pp=0,25∏≈0,25*3,14≈0,785

v= Ppxh
v=0,785x2
v=1,57dm³

0,25dm³ - 0,16kg
x - 1kg
x=0,25*1:0,16=1,5625
Odp. zmiesci sie