Odpowiedzi

2010-01-20T16:11:05+01:00
Przede wszystkim usztywnić kończynę i nie przemęczać jej . No i poradzic sie lekarza ;] ;d
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:12:19+01:00
Sprawdzicz czy poszkodowany jest przytomny
Zadzwonic po karetke
zabiespieczyc miejsce zdazenia ( no. gdy na srodku ulicy se cos zlamie albo cos)
usztywnic czesc ciala na ktorej wystapil uraz

Zycze powodzenia :*
licze na naj :D