Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:15:05+01:00
Pole prostokąta obliczamy mnożąc długości boków:
A= 5 1/4cm, B= 7cm
P=5¼cm *7cm=21/4 cm*7cm=(21/4*7)cm²=147/4cm²=36¾cm²

A= 18m B= 6m

P=18cm*6cm=108cm²
2 2 2
2010-01-20T16:15:08+01:00
1)5 1/4x7=35 7/4=36 3/4 czyli 36.75cm2
2)18x6=108m2

...i to juz wszystko.

:))
1 1 1
2010-01-20T16:25:32+01:00
P=a * b
P=5 1/4cm * 7cm
P=36 3/4cm2



P=a * b
P=18m * 6m
P=108m2
1 1 1