Odpowiedzi

2010-01-20T18:19:07+01:00
Czyszczenie butów zaczynamy od wzięcia czystej szmatki. Na buty nakładamy pastę (kolor w zależności od koloru butów) i czyścimy szmatką. Przeciągamy szmatkę raz w lewo raz w prawo. Kiedy to zrobimy możemy jeszcze raz to powtórzyć, po to, żeby kolor był trwalszy. Kiedy to zrobimy buty mamy czyste i gotowe do wyjścia.
32 3 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:32:40+01:00

Instrukcja czyszczenia obuwia

Przed wyczyszczeniem obuwie należy dobrze wysuszyć ,jeżeli zostało uprzednio zmoczone. Nie należy jednak suszyć na kaloryferach ,bo może ulec zniszczeniu.Jeżeli obuwie jest suche ,to przed przystąpieniem do czyszczenia należy je przetrzeć suchą szmatką usuwając kurz i zanieczyszczenia .Następnie nakładamy troszeczke pasty do obuwia ( odpowiedniego koloru),i rozprowadzamy ją po powierzchni danego buta. Szczotkujemy miękką szczoteczką ,po zakończeniu szczotkowania odkładamy na około 10 minut ,aby warstwy pasty dobrze wchłoneły w obuwie.
5 4 5