Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:22:06+01:00
W starożytności wierzono , że Ziemia jest płaskim krążkiem, pływającym po bezmiernym oceanie , lub wypukłą tarczą , a słońce wraz z innymi planetami krąży wokół niej.Grecki Filozof Arystoteles przedstawił pierwsze dowody na kulistość ziemi . Sto lat temu inny uczony Eratostenes z Cyreny jako pierwszy dokonał pomiaru naszej planety.
2010-01-20T16:24:20+01:00
Tak więc ludzie myśleli, że Ziemia jest płaska bo uważali że gdyby była okrągła, człowiek nie mógłby po niej chodzić, spadałby itp.
2010-01-20T16:49:43+01:00
W średniowieczu ludzie uważali że ziemia jest płaska, okrągłą tarczą otoczoną bezkresnym oceanem, a w samym jej środku znajduje się Jerozolima.