Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:22:21+01:00
S)
0- (-7)=7
(-2) - 0 =-2
(-8) -8=-16
12 - (-12)=24
b)
4 3/4 - 12 1/3=8 5/12
(-1 5/6) - ( - 2 2/3 ) = 5/6
(-1/3) -1/2 = -5/6
1/4 - (-1/3) = 7/12

c)
14,2 - 3,2 = 11
18,5 - (-2,4) = 20,9
-12 ,25 - (-4,7)= -7,55
-3,2 - 3,6 = -6,8
2010-01-20T16:30:07+01:00
A) 0- (-7)=7
(-2) - 0 = -2
(-8) -8= -16
12 - (-12)=24
b) 4 3/4 - 12 1/3= -8 5/12
(-1 5/6) - ( - 2 2/3 ) = 5/6
(-1/3) -1/2 = -5/6
1/4 - (-1/3) =7/12

c) 14,2 - 3,2 =11
18,5 - (-2,4) =20,9
-12 ,25 - (-4,7)=-7,55
-3,2 - 3,6 =-6,8
2010-01-20T16:37:58+01:00
A) 7
-2
16
24
b) -7 7/12
1/6
-5/6
7/12
c)11
20,9
-7,55
-6,8