Odpowiedzi

2009-09-30T15:16:27+02:00
Panie boże dziękuję ci za to, że chronisz moją rodzinę, za zdrowię i za to, że opiekujesz się nami. Amen
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T15:16:33+02:00
Panie Boże dziękuję ci za zdrowie które jest w mojej rodzinie, chociaż różnie w niej bywał.Proszę cie o łaski dla mnie, rodziców i dziadków i całej mojej rodziny.Amen.

Mam nadzieję że pomogłam :)
2009-09-30T15:17:51+02:00
Panie Jezu dziękuję ci za to że moja cała rodzina jest zdrowa.Prosze spraw aby nigdy nas nie dotknęła żadna choroba.