Odpowiedzi

2010-01-20T16:29:20+01:00
1. Wraz z trybunałami stanowią judykatywę - sądy - S
2. Był nim Lech Wałęsa - prezydent - E
3. Autorytarny, totalitarny, demokratyczny - ustrój - J
4. Szef rządu - premier - M
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:32:33+01:00
1.Senat
2.dEmokracja
3.konstytucJa
4.syMbol

1. Jedna z najczęściej spotykanych nazw izb wyższych parlamentów.
2. Ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli.
3. Akt prawny, określany także jako ustawa zasadnicza, która zazwyczaj ma najwyższą moc prawną w systemie źródeł prawa w państwie.
4. Przedmiot o jakimś znaczeniu.

Hasło: SEJM - Od końca XIV w. najwyższy organ władzy ustawodawczej w Polsce.
3 5 3