Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:32:47+01:00
P.chinskie spokojny
śródziemnne antalntyk
norweskie antlantyk
japońskie spokojne
czerwone indyjski
czarne antlantyk
karaibskie antalntyk
arabskie indyjski
koralowe spokojny
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T16:34:56+01:00
Południowochińskie - Ocean Spokojny
śródziemne - albo Ocean Indyjski albo Atlantycki
norweskie-oc. Arktyczny
japońskie - oc. Spokojny
czerwone - indyjski
czarne- nie wiem
sochackie- nie ma takiego morza
karaibskie - chyba atlantycki
arabskie - indyjski
koralowe - ocean spokojny
1 5 1
2010-01-20T17:33:53+01:00
może południowo chińskie - jest to częśc ocanu spokojnego
morzęśródzniemne- częsć - antlantycki
morze norweskie -Oceanu Arktycznego
morze japońskie - Oceanu Spokojnego
morze czerwone -Oceanu Indyjskiego.
morze czarne- Oceanu Atlantyckiego.
karaibskie - antalntycki
arabskie- indyjski
1 5 1