Odpowiedzi

2010-01-20T16:27:57+01:00
Rośliny zielone, wyjątkowo drzewiaste, nie mają możliwości tworzenia tkanki wtórnej, mają liście makrofilne
2010-01-20T16:31:26+01:00
Domena-jądrowce
królestwo-rosliny
podkrólestwo-naczyniowe
gromada-monilophyta
klasa- paprocie

Są to rosliny zazwyczaj zielone , wyjatkowo drzewiaste. Paprocie nie maja mozliwosci tworzenia tkanki wtórnej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:27:22+01:00
Mają zalążki, charakterystyczną budowę anatomiczną łodyg. Rozmnażają się bezpłciowo. Są roślianmi samożywnymi. Mają liście w kształcie blaszek. Bardzo łatwo się przez nie skaleczyć.