Odpowiedzi

2010-01-20T16:27:48+01:00
Fundacja zdrowia i pomocy , cele charytaTYWNE .
7 2 7
2010-01-20T16:28:57+01:00
Fundacje:
mam marzenie
podaruj dzieciom słońce
wielka orkiestra świętecznej pomocy
pajacyk

stoważyszenie np:
pegazus(ratują konie)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:51:51+01:00
Fundacja:
Nie Jesteś Sam
Polsat
Mam Marzenie
Mimo Wszystko
WOŚP
im. Stefana Batorego

Stowarzyszenie:
MONAR
Obrońców Zwierząt
Młodzi Demokraci
Konsumentów Polskich
5 4 5