Opisz w 3-4 zdaniach uczucia które mogłyby wywołać w tobie następujące zdarzenie :
a).Byłęś świadkiem lądowania na boisku szkolnym helikoptera medycznego.
b).przygotowaleś się do wyjazdu na rajd rowerowy w ostatniej chwili kolega poinformował Cię że nie pożyczy Ci obiecanego roweru .
c).Twój reportaż został wyrużniony w ogulno - polskim konkursie .
napiszcie chociaz dwa ale lepiej by bylo te 3 ; ))
daję najlepszą. ! ; ))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:38:03+01:00
1.Byłabym zaskoczona takim zdarzeniem ale i zaniepokojona, że komuś stało się coś złego. z drugiej strony byłabym ciekawa po co ów helikopter wylądował na naszym boisku. mysle ze bylabym tez podekscytowana bo niecodziennie helikopter ląduje na boisku szkolnym

2.w pierwszej chwili byłabym bardzo rozczarowana bo długo sie przygotowywałam i bardzo chciałam wziąć udział w tym rajdzie. potem byłabym wściekła na kolegę że nie pożyczył mi obiecanego roweru i to przez niego musze zrezygnować. odczuwałabym tez uczucie niemocy, bo było za późno na pożyczenie roweru od kogo innego

w pierwszej chwili nie dowierzam ze to naprawde moj reportaż wyróżniono i byłbym tym bardzo zaskoczona. potem odczuwałabym juz tylko radość i dume z samej siebie
14 3 14
2010-01-20T21:47:45+01:00
A. Jestem bardzo zaciekawiony tym, że przyleciał helikopter. Ciekawi mnie również to, po kogo on przyleciał i co się stało. Po chwili jestem przerażony, bo zobaczyłem że mój przyjaciel jest zabierany przez sanitariuszy.

b. Jestem bardzo zdenerwowany, że wcześniej mi nie powiedział. Przeraża mnie to, że nie wiem od kogo pożyczyć inny rower. Smuci mnie, że nie mogę nic wymyśleć.

c. Jestem uradowany i szczęśliwy, że mój reportaż został doceniony. Cieszę się, że moi znajomi będą mi gratulować.
8 2 8