Odpowiedzi

2010-01-20T16:31:09+01:00
1) National Geographic-"Czysta nauka"
2) TVP2-"Kabaretowy klub dwójki"
3)TVP kultura-" Alfabet Polskiego Performance"
2010-01-20T16:31:11+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:31:44+01:00
To, co uczy: Program na Discavery Chanel "Pogromcy mitów".
To, co śmieszy i bawi: Dobranocka w jedynce.
To, czego dzieci nie powinny oglądać:Filmów po dwudziestej na przykład:"Gdzie jest moja córka?"