Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:31:25+01:00
Marzą Ci się wakacje?
Chcesz zakonczyć szkolne wariacje,
i popalać się na słonecznej plaży
lub ogladać malarskie zagraniczne wystawy?
Musisz zajrzeć do naszego biura
gdzie czeka na Ciebie propozycja nasza,
ktora na pewno ci sie spodoba
i radości dużo ci doda!
60 4 60
2010-01-20T16:33:16+01:00
Biuro LOTos
U nas znajdziesz odpowiednie dla siebie miejsca urlopu
Szybko, tanio i komfortowo.
LOt tu Lot tam poprostu LOTos
zapraszamy w dni powszednie od 10 do 18
soboty od 10 do 14
40 3 40
GORACO ZAPRASZAMY DO BIURA PODRÓŻY "HOLIDAY" !!!

Biuro podrózy"HOLIDAY" z wieloletnim doświadczeniem oferuje państwu szeroki wybór wycieczek. Jesteśmy w stanie zabrac naszych klientów w najdalsze zakatki świata!!! Oczywiście wszystkie wycieczki w atrakcyjnych cenach. Mamy w naszej ofercie również atrakcyjne promocje dla rodzin z dziecmi. Oferujemy państwu najlepsza obsługę, pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu oczywiście w cenie pobytu oferujemy pełne wyżywienie. Czego chciec więcej?? SERDZECZNIE