Odpowiedzi

2010-01-20T16:39:27+01:00
Każdego dnia uśmiech na ustach dawkować według samopoczucia, 2 kg uprzejmości, 3 wiadra miłości, obowiązkowo garść prawdomówności i sumienności.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:58:46+01:00
Recepta na czyste serce


Przeproś wszystkich ,którym uczyniłeś krzywde lub przykrość,
Przystąp do sakramentu pokuty i pojednaj się z Bogiem,
Przyjmij Komunię świętą,
Odmawiaj modlitwy poranne i wieczorne,
Uczestnicz w nabożeństwach roku liturgicznego, oraz w mszach świętych niedzielnych,
Bądz dobry dla ludzi.
Jest to 100% gwarancji czystego serca.!

2 3 2
2010-01-20T21:26:35+01:00
1 tabletka życzliwości rano i wieczorem
1 tabletka szczerego uśmiechu rano
1 tabletka miłości do bliźnich rano i wieczorem
1 tabletka szczerości z bezinteresownością 3 razy dziennie

A efekt nastąpi. Stosowac przez całe życie-powodzenia:P
18 1 18