Odpowiedzi

2010-01-20T16:33:32+01:00
1) Opisz Antygonę- cechy charakteru( dobre i złe)
2) Opisz, co zrobiła Antygona- za i przeciw


Takie pytania miałam na sprawdzianie z lektury- mam nadzieję, że pomogłam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:38:19+01:00
Moj temat rozprawki to :::
Antygona jako bohaterka tragiczna
czyli>>>
argumety:
ściera sie z fatum
wybór [który prowadzi do klęski (fatum)]
konflikt antygony z państwem
pochodzenie z kraju nad którym wisi klątwa

mam nadzieje ze pomogłem