Odpowiedzi

2010-01-20T16:37:50+01:00
I= 5A
t= 1 min.= 60 s
I= q/ t II *t
q= I * t
q= 5A * 60s
q=300 C

II - oznacza że to jest poprostu kreska pionowa
/ - oznacza że to jest kreska ułamkowa
16 4 16
2010-01-20T16:40:08+01:00
G = ładunek = It
I - natężenie prądu = 5A
t - czas przepływu = 1 minuta = 60 s
g = 5 razy 60 = 300 C
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:57:22+01:00
Dane:
I - 5A
t - 1m = 60s
Szukane:
Q - ?
Wzór:
Q=I*t
Rozwiązanie:
Q=5A*60s
Q=300C
(C-KULOMB)
35 4 35