Na piątek 22.01.10r.

1 :
Czy można narysować trójkąt o bokach danej długości? Odp. Tak lub Nie.

a)8cm,4cm i 3cm ...
b)8cm,4cm i 5cm ...
c)8cm,8cm i 1cm ...

2:
Odpowiedz tak lub nie.
a)Czy istnieje trójkąt o bokach długości 1m,1km i 1km ?
b)Czy istnieje trójkąt o bokach długości 1km,1m i 1m ?

Z góry Dziękuję! :*
Pliska zróbcie to ... :* <33
Thx... ^.^

2

Odpowiedzi

2010-01-20T16:36:18+01:00
1
a) NIE
b) TAK
c) TAK
2
a) TAK
b) NIE
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:37:18+01:00
1.
a). nie
b). tak
c). tak
2.
a). tak
b). nie
3 5 3