Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T15:35:49+02:00
Zadanie 1
a) (5√5-x)(5√5+5)=(5√5)²-x²=125-x²
b) (3x-4y)³= (3x)³-3(3x)²×4y+3×3x×(4y)²-(4y)³=9x³-108x²y+144xy²+64y³

Zadanie 2
a) (x-2)(x+2)-3(2x-½)(2x+½)+(x-1)²=x²-4-3(4x²-¼)+(x²-2x+1)=
= x²-4-12x²+¾+x²-2x+1=-10x²-2x-2¼

I nie patrz na to, co napisała Olcia1502 powyżej, bo to jest źle.
1 5 1
2009-09-30T15:39:56+02:00
A) ( 5 pierwiastków z 5 -x) (5 pierwiastków z 5 + x ) =(5√5)²-x²=125-x²
b) (3x - 4y)do poteki 3 =27x³-36xy+48y³

zadanie 2
a) (x-2)(x+2) -3(2x-1/2)(2x+1/2) + (x-1)do potegi 2 =x²-2²-3(2x)²-(1/2)²+(x-1)=
=x²-4-6x²-1/4+x-1=-4x²-5 1/4
1 5 1