Odpowiedzi

2010-01-20T16:36:45+01:00
Budynek pana klekas był zwariowany.
Był Duzy .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:43:15+01:00
Budynek Akademi Pana kleksa był bardzo duży, wysoki i szeroki.
Pan Kleks miał dużo pomieszczeń w tej Akademi.
Miał też bardzo dużo rzeczy, a Akademia była koloru żółtego, miał czerwony dach i białe okna.
Okna miały białą ramke i duże szyby.
Jedna strona Akademi była żółta a druga strona była biała.


2 4 2