Odpowiedzi

2010-01-20T16:47:27+01:00
-możliwość pobierania wody z gleby dzięki korzeniom
-możliwość przeprowadzenia fotosyntezy
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:49:02+01:00
Miejsca suche:
Rośliny mają grube łodygi, korzenie i liście po to aby gromadzić w nich wodę. Niektóre, mają kolce (np. kaktus) aby je chroniły przed spragnionymi zwierzętami.

miejsca nasłonecznione:
Nie potrzebują dużo wody są przystosowane do suszy.
6 4 6