Napiście mi Zaproszenie.Proszę.

T: W imieniu Sędziego napiszę do któregoś z jego gości zaproszenie na wieczeże w zamku.

Te zaproszenie moze być kierowane do;Ks.Robaka, Telimeny,Tadeusza , Hrabi itp.

Prosze tylko nie bieście z internetu bo mi pani głowę ukręci . Proszę o szybką odpowiedz .PLIS .Proszę Bardzo.

3

Odpowiedzi

2010-01-20T16:40:47+01:00
Szanowny księże biskupie! Mam zaszczyt zaprosić pana do pałacu prezydenckiego na uroczystą wieczerzę która odbędzie się 26 stycznia o godzinie 17.00. Obowiązje strój galowy.
Z uszanowaniem
Organizator
2010-01-20T16:42:26+01:00
Drogi ks .Robaku
mam zaszczy sie zaprosic na wieczeże do mnie do zamku
we Wtorek na 17.00 w sali balowej
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:46:47+01:00
ZAPROSZENIE

Drogi Panie Tadeuszu mam zaszczyt zaprosić Pana na wieczerze, która odbędzie się 20.02.2010roku o godzinie 16.30 w zamku.
Liczę na Pana obecność
Sędzia