Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T16:50:01+01:00

*Sól do kąpieli- zmiękcza wodę.
Wygładza i ujędrnia skórę-efekty zauważalne przy dłuższym stosowaniu.
*sól kuchenna-stosowana jako przyprawa i konserwant.
Często wzbogacona jest w niewielkie ilości związków jodu,
dla zapewnienia spożywającym odpowiedniej ilości tego pierwiastka w pożywieniu.
*sól morska-zawiera duże ilości mikroelementów.
Idealnie oczyszcza organizm z toksyn i resztek przemiany materii. Poprawia wygląd cery,pomaga w leczeniu trądziku.
Dodatkowo wpływa na poprawę krążenia.

Proszę ;)
2010-01-20T19:09:13+01:00
Sól morska
sól do kąpieli
sól kuchenna
(;