Napisz współczesną wersje Bogurodzicy.

----
Bogurodzica, Dziewica,
Bogiem sławiena Maryja
U Twego Syna, Gospodzina,
Matko zwolena, Maryja
Zyszczy nam, spuści nam!
Kyrie elejson.

Twego dzieła Krzciciela, Bożyce,
Usłysz głosy, napełń myśli człowiecze,
Słysz modlitwę, jąż nosimy,
A dać raczy, Jegoż prosimy.
A na świecie zbożny pobyt,
Po żywocie rajski przebyt.
Kyrie elejson.
-----

2

Odpowiedzi

2010-01-20T16:43:28+01:00
Bogurodzico, Dziewico,
Przez Boga sławiona Maryjo!
U Twego Syna - Pana, Boga -
Matko wybrana, Maryjo,
Pozyskaj nam, ześlij nam,
Kyrie eleison!

Za sprawą swojego Chrzciciela, Synu Boży,
Usłysz głosy, spełń prośby człowiecze,
Wysłuchaj modlitwy, którą zanosimy,
I daj [nam] łaskawie, o co prosimy:
Na świecie dobry pobyt,
A po życiu rajski przebyt!
Kyrie eleison!
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:51:30+01:00
Bogurodzica
Bogurodzica dziewica, blogoslawiona przez Boga Maryja.
U twego Syna Pana , Matko wybrana, Maryja !
Pozyskaj nam, zjednaj nam.
Panie zmiluj sie.
Twego dziela przez wstawiennictwo Jana Chrzciciela, Jezu Chryste.
Uslysz glosy, spelnij pragnienia.
Slysz moglitwe , ktora zanosimy,
A dac raczy czego prosimy,
A na swiecie szczesliwy pobyt,
Po zywocie przebywanie w raju.
Panie zmiluj sie.

11 4 11