Odpowiedzi

2010-01-20T16:54:21+01:00
1.Rozjaśnienie gwiazd przez Kosmogonika i pęknięcie jednej.
2.Powstanie na Aktynurii państwa Palatynidów.
3.Składanie danin Architorowi.
4.Spiskowanie przeciw władcy.
5.Zamknięcie Pyrona w palladowej baszcie.
6.Przybycie Kosmogonika na plantę w przebraniu chłopca.
7.Odwiedzenie Pyrona.
8.Wyrób monet z uranu i kadmu.
9.Użycie ich do wybuchu zamku.
10.Śmierć Architora i jego szpiegów.
11.Pyron władcą Aktynurii.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:56:04+01:00
1.Rozjaśnienie gwiazd przez Kosmogonika .
2.Powstanie na Aktynurii państwa Palatynidów.
3.Składanie danin Architorowi.
4.Spiskowanie przeciw władcy.
5.Zamknięcie Pyrona w baszcie.
6.Przybycie Kosmogonika na planecie w przebraniu chłopca.
7.Odwiedzenie Pyrona.
8.Wyrób monet z kadmu i uranu
9.Użycie monet do wybuchu zamku.
10.Śmierć Architora oraz jego szpiegów.