Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:04:38+01:00
1.RAWILSON
2.P
3.SZTUCER
4.SABA
5.TARKOWSKI
6.HENRYK
7.NEL
8.NASIBU
9.KING
10.LEW
11. P
12. U
13. S
14.TRZYNAŚCIE
15. C
16. Z
17. Y

1. Nazwisko Nel.
3. Co otrzymał Staś od ojca?
4. Imię psa Nel.
5. Nazwisko Stasia.
6. Imię autora książki "W pustyni i w puszczy".
7. Przyjaciółka Stasia.
8. Imię Murzyna.
9. Imię słonia.
10. Znaczenia po arabsku słowa "saba"
14. Wiek Stasia.
8 4 8
2010-01-20T17:23:39+01:00
1.PRZYGODY STASIA I NEL NA ...........? WYPRAWIE 2.gdzie znajdowali się staś i nel? PUSTYNIA
3.przy budowie czego pracował ojciec stasia? KANAŁU SUECKIEGO
4.imie psa nel? SABA
5.nazwisko stasia? TARKOWSKI
6.imię jednego z sudańczyków? IDRYS
7.nazwisko ojca nel? ROWLISON
8.nazwisko opiekunki nel? OLIVER
9.nazwisko przywudcy sudańskiego powstania ? MAHDI
10.imię ojca staSIA? WŁADYSŁAW
11. KIM BUŁ OJCIEC STASIA ? POLAKIEM
12.JAKI BUŁ STAS DLA NEL? OPIEKUŃCZY
13. KTOM IM TOWAŻYSZYŁ? SŁOŃ
14.CO ZROBIŁ STAS Z LWEM ? ZABIŁ
15.DZIECI ZNAJDOWAŁY SIĘ W MURZYŃSKIEJ............? WIOSCE
16.NA JAKIE ŚWIETA NEL DOSTAŁA PSA? BOŻEGO NARODZENIA
17.KIM BYŁ TARKOWSKI DLA RAWLISONW ? PRZYJACIELEM
8 4 8