Odpowiedzi

2010-01-20T16:58:36+01:00
Drodzy Marsjanie!!!!
Szukam przygód i jestem strasznie ciekawa czy na prawdę istniejecie , jak wyglądacie... i czy mogę się od was czegoś nauczyć. Więc oficjalnie zapraszam was na ziemie, by ludzie was poznali... Byśmy mogli razem żyć, przyjaźnić się.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:03:02+01:00
Cześć!

(akapit) Na wstępie tego listu serdecznie witam i pozdrawiam wszytskie żyjące tu istoty.Nazywam się Klara Dubienka ,mieszkam w Chełmie na planecie Ziemia wraz z moją rodzina i innymi ludzmi.Chodze do klasy szóstej mam trzymascie lat.W moim miescie jest duzo zabytkowych i ciekawych miejsc do zwiedzanie np.podziemia kredowe,zabytkowe koscioly ,cerkiew.Na naszej planecie oprócz ludzi żyją takze zwierzeta : owady ptaki ryby.

(akapit) Bardzo ciekawi mnie ,jak wyglądacie i jak wyglada zycie na waszej planecie .Chcialabym poznac wasza kulturę,tradycje obyczaje.Czy chodzicie do szkoly pracy? macie jakies rozrywki i ciekawe miejsca do zwiedzania?Mam nadzieje ,że ten list dotrze do obcej galaktyki i przeczyta go zyjaca tam istota.Czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz i jakis znak dany mi przez Was.

(akapit) Oto moj adres: ...........8/38 22-100 Chełm ( Ziemia ,Polska )
Serdecznie pozdrawiam!


Mysle ze pomoglam.:)
39 3 39